Zostań naszym fundraiserem!

Kim jesteśmy?

Fundacja Profeto.pl – Sercański Sekretariat na rzecz Nowej Ewangelizacji, to nowoczesne środowisko przepowiadania Dobrej Nowiny z wykorzystaniem zarówno tradycyjnych metod głoszenia Słowa Bożego, jak i nowatorskich rozwiązań multimedialnych.

  • Poprzez portal profeto.pl codziennie docieramy do tysięcy osób ze Słowem Bożym, organizujemy jako jedyni w Internecie całoroczne rekolekcje on-line oraz robimy reportaże z tego, co ważne w dziele ewangelizacji!
  • Dzięki powstaniu Radia Profeto w czerwcu 2014 r. promujemy najlepszą muzykę z kategorii CCM (Contemporary Christian Music), towarzyszymy słuchaczom przez cały dzień i tworzymy nowoczesny ewangelizacyjny program. Transmitujemy na żywo Msze św. i nabożeństwa z modlitwą o uzdrowienie.
  • Dzięki działalności charytatywnej pomagamy osobom w trudnej sytuacji materialnej, wykluczonym społecznie czy pokrzywdzonym przemocą. Najnowszym naszym dziełem jest budowa specjalistycznego centrum pomocy "Archipelag – Wyspy Wolne Od Przemocy”.
  • W ramach działalności sekretariatu nowej ewangelizacji co miesiąc organizujemy spotkania zatytułowane #ProjektABBA z głoszeniem Słowa Bożego i uwielbieniem oraz modlitwą o uzdrowienie i uwolnienie, prowadzimy też różnego rodzaju kursy ewangelizacyjne, a także rekolekcje.
  • Zależy nam także, by parafie i domy zakonne były obecne w Internecie, stąd stworzyliśmy program e-parafia i wychodzimy z propozycją do wszystkich podmiotów religijnych Kościoła katolickiego w Polsce, by korzystając z naszych serwerów, założyły zupełnie nieodpłatnie strony internetowe swoich parafii, klasztorów i dzieł, korzystając z prostych i nowoczesnych narzędzi!
  • Prowadzimy też działalność wydawniczą i promocyjną.


Nasze oczekiwania wobec kandydata:

Potrzebujemy osoby kreatywnej, zadaniowej, umiejącej nawiązać dobry kontakt z Darczyńcami, zorientowanej na pracę zespołową. Człowieka z poczuciem misji i gotowego na wyzwania. Człowieka, który znakomicie odnajduje się w pracy fundraisera, ma sprawdzone narzędzia i doświadczenie w akcjach fundraisingowych. 

  • Wysoka kultura rozmowy, także telefonicznej. To nie jest call center, ale musisz lubić i nie bać się rozmawia.
  • Istotna jest Twoja cierpliwość i umiejętność zjednywania sobie rozmówców.
  • Umiejętność pisania, redagowania ofert, maili, listów, pism, zapytań – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się edytorem tekstu (MS Word), nie ma problemu z językiem polskim.
  • Umiejętność tworzenia ciekawych prezentacji – jednym z Twoich kluczowych zadań będzie zainteresowanie partnerów biznesowych współpracą z Fundacją, zatem sposób prezentowania naszych działań musi być interesujący, profesjonalny i odpowiadający na oczekiwania biznesu.
  • Wytrwałość – nie każdy, komu zaproponujesz współpracę, będzie nią zainteresowany, dlatego chcemy zatrudnić kogoś, kto nie poddaje się łatwo i szuka dotąd, aż znajdzie.
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań – osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, w zamian oczekując ich zaangażowania i własnej inicjatywy i orientacji na cel.
  • Umiejętność współpracy w zespole – zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również.


Wymagania formalne:

  • Doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych (tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż).
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie fundraisingu lub dziedzinach pokrewnych.
  • Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. newsletter, organizacja eventów, zbiórki publiczne, direct mailing, współpraca z mediami, współpraca z biznesem).
  • Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych w kontekście fundraisingu.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne.
  • Znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.
  • Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w Fundacji.

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie razem z Zarządem oraz realizacja nowej strategii (wieloletniej oraz rocznej) pozyskiwania nowych Darczyńców indywidualnych oraz utrzymania dotychczasowych.
  • Wdrożenie zaplanowanej strategii za pomocą adekwatnych narzędzi on-line oraz off-line. 
  • Dobre planowanie i zarządzaniem budżetem we współpracy z Zarządem.
  • Pozyskiwanie darowizn od osób indywidualnych za pomocą komunikacji w mediach społecznościowych prowadzonej z pomocą zespołu Fundacji.
  • Tworzenie treści materiałów fundraisingowych (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych).
  • Zarządzanie społecznością fanów, followersów, sojuszników w kontekście działań fundraisingowych.
  • Śledzenie kluczowych trendów, najlepszych praktyk i najskuteczniejszych narzędzi w fundraisingu.
  • Zarządzanie kluczowymi partnerami Fundacji pod kątem działań fundraisingowych.
  • Umiejętna współpraca z mediami wraz z Prezesem Fundacji.
  • Pozyskiwanie Darczyńców biznesowych.

Co oferujemy?

  • Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
  • Praca z doświadczonym zespołem specjalistów zajmujących się głoszeniem Dobrej Nowiny.
  • Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonego fundraisera.
  • Niezbędne narzędzia pracy online.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji pozarządowej.
  • Forma umowy – jesteśmy otwarci na wszystkie formy umowy: zlecenie, o pracę, B2B.
  • Wynagrodzenie w wysokości 3500–4500 zł netto – w zależności od doświadczenia i umiejętności.
  • Częściowa możliwość pracy zdalnej w zależności od aktualnych zadań.


Rekrutacja

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

  • Chcemy uczciwie pogadać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym, co robisz w życiu i dlaczego chcesz z nami pracować. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie. 
  • Na co dzień pracujemy w zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno interesuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też – jak Ci się pracuje w zespole.
  • Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
  • Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji.

W jaki sposób się zgłosić?

I etap: 

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie takie stanowisko jest tym, na którym się widzisz. Będziemy czytać z uwagą.

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres fundacja@profeto.pl, a w temacie wiadomości umieść słowo: Fundraiser/ka

II etap: 

Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne.

III etap: 

Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną. 

IV etap:

Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z zarządem fundacji.

Terminy rekrutacji:

  • Do 28.11.2021 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
  • 29-3.12.2021 r. – II etap (zadania praktyczne)
  • 7-9.12.2021 r. – III etap (rozmowa telefoniczna)
  • 10-15.12.2021 r. – IV etap (rozmowa z zarządem)
  • 1.01.2022 r. – rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)